Laman

Selasa, 13 Desember 2016

Dongeng pinokio dalam bahasa Afrika

Dongeng pinokio dalam bahasa Afrika


Saam tyd gelede, in 'n klein stad, was daar 'n winkel pop maker wie Oupa vernoem Geppetto. Hy het Kid pop 'n sê "Hoe wonderlik hierdie lieflike kind pop."

Op 'n dag ná die oupa uiteindelik die pop gemaak het hy gefluister "As ek 'n seun gehad sou dit wonderlik wees". So, gebeur 'n wonderwerk. "Goeie middag, Pappa." Die pop gedraai te wees soos 'n mens en praat en begin loop. In die eerste keer geskok hy wat gebeur het. Maar nou dat die gevoel dat hy baie gelukkig. Die oupa het gesê: "Dankie God, van nou af sal jy my seun wees. Ek sal jou die naam gee. Die beste is Pinocchio. "" Omdat jy 'n slim kind, sal jy begin om te gaan na skool môre! "

Die volgende oggend, Oupa Geppetto verkoop klere en met daardie geld wat hy gekoop Pinocchio 'n ABC boek. "Jy kan leer om van hierdie boek. Dit is goed vir jou Pinocchio! "" Dankie, Pappa. Ek sal gaan na skool, en harde werk. "" Wees versigtig! "Het oupa.

Maar toe Pinocchio het na die skool het hy teenoorgestelde, het hy na ander rigting toe sien stem die skool se "Drum, dum, dum, dum." Hy was nuuskierig oor wat en wou ingaan. Maar hy het nie genoeg geld nie. Pinocchio dan verkoop sy ABC boek, koop 'n kaartjie met die geld en gaan binne. In die spel tent, sal 'n pop meisie het beleër soldate swaarde. "Kyk! Alle bose soldate.

"Pinocchio het die stadium, en gekraak marionet soldate. Tou gebreek pop en die pop het. Die Eienaar het kwaad geword onmiddellik probeer om gevang Pinocchio en sou hom te gooi in die vuur. "Ek is jammer. As ek verbrand, jammer ou Pappa, "sê Pinocchio. Pinocchio so bang. Hy het gesê: "Ek belowe om Pappa te leer by die skool ywerig. Vergewe my asseblief! "Die eienaar voel so hartseer, dan gee hom 'n paar munte. "Net gaan en gebruik die geld om jou les boeke te koop." Sê die eienaar van die spel.

Toe gaan Pinocchio om die boek te koop. Maar op die manier, Fox en Kat het die situasie. Hulle is begroet met 'n vriendelike Pinocchio. "Goeie middag, goeie Pinocchio. As jou goud vermeerder, sekerlik jou pa sou voel gelukkig ?! "

Hoe kan ek hierdie goue geld voeg? "Op 'n vraag Pinocchio. "Maklik .... Jy kan dit onder die magie boom. Dan gaan slaap, so wanneer jy wakker word, sal die boom vrugte insluitend hoeveel geld te dra. "Dan Pinocchio begelei deur Fox en die kat, belê die geld onder die goud in 'n magiese boom. Wanneer Pinocchio begin om 'n middagslapie te neem. Die jakkalse en katte te grawe goud en hang dit op die boom Pinocchio, dan fool hulle hom en net gegaan.

"Asseblief ... .." roep Pinocchio toe hy wakker word en ontdek hy hang aan 'n boom. 'N godin wat die stand van Pinocchio het, stuur 'n arend om hom te help. Eagle gebring Pinocchio met sy bek, en het hom na die kamer waar die godin gewag het. Godin stilte Pinocchio in die bed en gee hom 'n middel.

Wel, het hierdie medisyne dan sou jy beter gou kry. Hierna het hy teruggekeer dit aan godin en hy het gesê: "Dit is beter om te sterwe as drink die bitter medisyne." Pinocchio voortgegaan om te weier. Uiteindelik het kwaad geword godin, "Plaak gedenkplaat!" Hy klap. Toe kom vier hase wat die kis gedra. Pinocchio verbaas almal, hy vinnig gedrink die bitter medisyne. "Pinocchio, hoekom doen jy nie gaan skool?" Vra die godin. "Hmm .. op die pad, ek my boeke verkoop aan arm kinders wat honger en gekoop brood vir hom. Daarom kan ek nie skool toe gaan .... "Skielik" syuut "Pinocchio se neus begin verleng. "Pinocchio" As jy lieg, jou neus sal strek tot aan die hemel. "" Ek is jammer. Ek sal nie meer lieg. "Pinocchio om verskoning gevra. Godin geglimlag, en het beveel dat 'n houtkapper pik op neus Pinocchio se herstel na sy oorspronklike vorm. "Kom terug na die huis, en leer by die skool!"

Artikel sebelumnya :
Obat rematik di apotik

Tidak ada komentar:

Posting Komentar