Laman

Kamis, 15 Desember 2016

Dongeng pinokio dalam bahasa Belanda

Dongeng pinokio dalam bahasa Belanda


Langs tijd geleden, in kleine stad, was er een winkel pop maker wiens grootvader genaamd Geppetto. Hij maakte kid pop een zei: "Hoe geweldig deze zoete jongen pop."

Een dag na de grootvader eindelijk de pop gemaakt fluisterde hij: "Als ik een jongen had het zou geweldig zijn". Zo gebeurde een wonder. "Goedemiddag, papa." De pop bleek te zijn als een mens en praatte en begin te lopen. In de eerste keer schrok hij wat er gebeurde. Maar daarna voelde hij zich heel gelukkig. De grootvader zei: "Dank God, vanaf nu zul je mijn zoon zijn. Ik geef je de naam te geven. Het beste is Pinocchio. '' Omdat je bent een slimme jongen, zult u beginnen om naar school te gaan morgen! "

De volgende ochtend, Opa Geppetto verkocht kleding en met dat geld kocht hij Pinocchio een ABC-boek. "Je kunt leren om uit dit boek. Dit is goed voor u Pinocchio! '' Dank je, papa. Ik ga naar school, en hard werken. "" Wees voorzichtig! "Zei opa.

Maar toen Pinocchio ging naar de school die hij had tegenover, ging hij naar andere richting toen zag de stem van de school, "Drum, dum, dum, dum." Hij was nieuwsgierig naar en wilde naar binnen te gaan. Maar hij had niet genoeg geld. Pinocchio vervolgens verkocht zijn ABC boek, een kaartje kopen met het geld en ga naar binnen. In het toneelstuk tent, zou een pop meisje hebben belegerd soldaten zwaarden. "Kijk! Alle kwaad soldaten.

"Pinocchio op het podium, en crashen marionet soldaten. Touw had gebroken pop en de pop viel. De eigenaar werd boos probeerde onmiddellijk gevangen Pinocchio en zou hem in het vuur gooien. "Het spijt me. Als ik werden verbrand, sorry oude papa, "zei Pinocchio. Pinocchio zo bang. Hij zei: "Ik beloofde pa om te leren op school ijverig. Vergeef me! "De eigenaar voelde me zo verdrietig, dan geef hem een ​​paar munten. "Ga gewoon en gebruiken dit geld om je les boeken te kopen.", Zei de eigenaar van het spel.

Toen ging Pinocchio om het boek te kopen. Maar op de weg, Fox en Cat zag de situatie. Ze werden begroet met een vriendelijke Pinocchio. "Goedemiddag, goed Pinocchio. Als uw goud werd verhoogd, zeker uw vader zou zich gelukkig voelen ?! "

Hoe kan ik deze gouden geld toe te voegen? "Vroeg Pinocchio. "Gemakkelijk…. Je kunt het onder de magische boom. Ga dan naar slapen, dus als je wakker wordt, zal de boom fruit met inbegrip van veel geld te dragen. "Dan Pinocchio begeleid door Fox en de Kat, investeerde het geld onder het goud in een magische boom. Bij Pinocchio begon een dutje te doen. Vossen en katten graven goud en hang het aan de boom Pinokkio, dan gek dat ze hem en ging gewoon.

"Please ... .." riep Pinokkio toen hij wakker werd en ontdekte hij was opknoping op een boom. Een godin, die de toestand van Pinocchio zag, stuurde een adelaar om hem te helpen. Adelaar bracht Pinokkio met zijn snavel, en nam hem mee naar de kamer waar de Godin had gewacht. Godin wiegen Pinocchio in bed en gaf hem de geneeskunde.

Nou, nam dit geneesmiddel dan zou je snel beter. Daarna keerde hij terug aan de godin en hij zei: "Beter te sterven dan te drinken van de bittere pil." Pinocchio bleef weigeren. Tot slot werd boos Godin, "Plaque plaque!" Hij sloeg. Toen kwam vier konijnen die de kist uitgevoerd. Pinocchio verrast helemaal niet, hij snel dronk de bittere medicijn. "Pinocchio, waarom ga je niet naar school?" Vroeg de Godin. "Hmm .. op de weg, ik mijn boeken verkocht aan arme kinderen die hongeren en kocht brood voor hem. Daarom kon ik niet naar school .... "Plotseling" syuut "Pinocchio's neus begon te verlengen. "Pinocchio" Als je liegt, je neus zal zich uitstrekken tot aan de hemel. '' Het spijt me. Ik zal niet meer liegen. "Pinocchio verontschuldigde. Godin glimlachte, en bestelde een specht pikken op de neus Pinocchio's, herstellen in zijn oorspronkelijke vorm. "Kom terug naar het huis, en het leren naar school!"

Artikel sebelumnya :
Obat rematik di apotik

Tidak ada komentar:

Posting Komentar