Laman

Selasa, 13 Desember 2016

Dongeng pinokio dalam bahasa Albania

Dongeng pinokio dalam bahasa Albania


Së bashku kohë më parë, në qytetin e vogël, kishte një krijues dyqan kukull gjyshi i të cilit me emrin Geppetto. Ai bëri fëmijë kukull një tha "Sa e mrekullueshme këtë kukull ëmbël kec."

Një ditë pasi gjyshi më në fund e bëri kukull pëshpëriti ai "Po të kisha një djalë që do të jetë i madh". Kështu, një mrekulli ndodhi. "Mirëdita, Papa." Kukull u kthye në jetë si një njeri dhe ishte duke folur dhe të fillojnë në këmbë. Në herë të parë ai e shokuar çfarë ka ndodhur. Por pasi që ai ndjehet shumë i lumtur. Gjyshi tha: "Falë Zotit, nga tani ju do të jetë për mua bir. Unë do të ju jap emrin. Më e mirë është Pinocchio. "" Për shkak se ju jeni një fëmijë i zgjuar, ju do të fillojnë të shkojnë nesër në shkollë! "

Të nesërmen në mëngjes, Gjyshi Geppetto shitur rroba dhe me këto para ai bleu një libër Pinocchio ABC. "Ju mund të mësoni për të nga ky libër. Kjo është e mirë për ju Pinocchio! "" Faleminderit, Papa. Unë do të shkojnë në shkollë, dhe të punojnë shumë. "" Kini kujdes! ", Tha gjyshi.

Por kur Pinocchio shkoi në shkollë ai bëri kundërta, ai shkoi në drejtimin tjetër, atëherë pa zërin e shkollës ", Drum, dum, dum, dum." Ai ishte kurioz për atë dhe të kërkuar për të hyrë brenda. Por ai nuk kishte para të mjaftueshme. Pinocchio pastaj shitur librin e tij ABC, të blerë një biletë me të holla dhe të shkojnë brenda. Në çadrën luajnë, një vajzë kukull do të kishte rrethuar ushtarë shpatat. "Shikoni! Të gjithë ushtarët e keqe.

"Pinocchio doli në skenë, dhe crashing ushtarë kukull. Rope kishte kukull e thyer dhe kukull ra. Pronari u zemëruar u përpoqën menjëherë për të kapur Pinocchio dhe do ta hedhim në zjarr. "Me vjen keq. Nëse unë ishin djegur, papa keq e vjetër, "tha Pinocchio. Pinocchio kështu frikësuar. Ai tha se "kam premtuar të Papa për të mësuar në shkollë me zell. Të lutem më fal! "Pronari i ndjerë kaq të trishtuar dhe pastaj t'i japë atij disa monedha. "Vetëm të shkojnë dhe të përdorin këto para për të blerë librat tuaj mësim.", Tha pronari i shfaqjes.

Pastaj Pinocchio shkoi për të blerë librin. Por në rrugë, Fox dhe Cat pa situatën. Ata u përballën me një Pinocchio miqësore. "Mirëdita, Pinocchio mirë. Nëse ari juaj është rritur, me siguri babai yt do të ndjehen të lumtur ?! "

Si mund ti shtoj këto para artë? "I pyetur Pinocchio. "Easy .... Ju mund të vënë atë nën pemë magjike. Pastaj shkoni për të fjetur, kështu që kur ju të zgjoheni, pema do të japë fryt duke përfshirë edhe shumë para. "Pastaj Pinocchio shoqëruar nga Fox dhe Cat, investuar paratë nën arit në një pemë magjike. Kur Pinocchio filloi të marrë një sy gjumë. Dhelpra dhe macet gërmoj ari dhe ul receptorin e telefonit atë në pemë e Pinocchio, atëherë ata luaj atë dhe vetëm shkoi.

"Të lutem ... .." bërtiti Pinocchio, kur ai u zgjua dhe zbuloi se ai ishte i varur në një dru. Një perëndeshë, që e panë gjendjen e Pinocchio, dërgoi një shqiponjë për të ndihmuar atë. Eagle solli Pinocchio me sqepin e tij, dhe e çuan në dhomën ku Goddess kishte qenë duke pritur për të. Goddess vë në gjumë Pinocchio në shtrat dhe i dha atij mjekësi.

E pra, e mori këtë ilaç atëherë ju do të merrni më të mirë së shpejti. Pas kësaj ai u kthye atë në perëndeshë dhe i tha "Më mirë të vdes se sa të pirë ilaçin e hidhur." Pinocchio vazhduar të refuzojnë. Së fundi Goddess u zemërua, "pllakë pllakë!" Ai shuplakë. Pastaj erdhi katër lepujt që mbanin arkivolin. Pinocchio habitur në të gjitha, ai shpejt piu ilaçin e hidhur. "Pinocchio, pse nuk shkoni në shkollë?" I pyetur Goddess. "Hmm .. në rrugë, kam shitur librat e mi për fëmijët e varfër që janë të uritur dhe të blerë bukë për të. Prandaj unë nuk mund të shkojnë në shkollë .... "Papritur" hundë syuut "Pinocchio filloi të zgjas. "Pinocchio" Nëse ju gënjeshtër, hunda juaj do të shtrihet deri në qiell. "" Më vjen keq. Unë nuk do të qëndrojnë më. "Kërkoi falje Pinocchio. Goddess buzëqeshi, dhe urdhëroi një pecking Qukapiku në hundë Pinocchio-së, rivendosur atë në formën e tij origjinale. "Kthehuni në shtëpi, dhe të mësuarit në shkollë!"

Artikel sebelumnya :
Obat rematik di apotik

Tidak ada komentar:

Posting Komentar