Laman

Jumat, 16 Desember 2016

Dongeng pinokio dalam bahasa Estonia

Dongeng pinokio dalam bahasa Estonia


Koos aega tagasi, väike linn oli poes nuku tegija, kelle vanaisa nimega Geppetto. Ta tegi poiss nukk ütles: "Kui imeline see magus poiss nukk."

Üks päev pärast vanaisa lõpuks tehtud nuku sosistas: "Kui mul oli poiss oleks tore". Seega ime juhtus. "Tere päevast, Papa." Nukk pöördus olla nagu inimene ja rääkis ja alustada jalgsi. Kui esimest korda ta šokeeritud, mis juhtus. Aga pärast, et ta tundis väga rahul. Vanaisa ütles: "Tänu Jumalale, nüüd siis mu poeg. Ma annan sulle nime. Parim on Pinocchio. "" Sest sa oled tark poiss, siis hakkab minema homme kooli! "

Järgmisel hommikul, vanaisa Geppetto müüakse riideid ja et raha ta ostis Pinocchio ABC raamat. "Sa võid õppida seda raamatut. See on hea teie jaoks Pinocchio! "" Aitäh, Papa. Ma lähen kooli ja vaeva. "" Ole ettevaatlik! "Ütles vanaisa.

Aga kui Pinocchio läks kooli ta vastas, et ta läks teises suunas, siis nägin kooli hääl, "Drum, dum, dum, dum." Ta oli uudishimulik, et ja tahtis sisse minna. Aga ta ei ole piisavalt raha. Pinocchio siis müüs oma aabits, osta pilet koos raha ja mine sisse. Näidendis telk, nukk tüdruk oleks piirasid sõdurid mõõgad. "Vaata! Kõik paha sõdurit.

"Pinocchio võttis laval ja krahh nuku sõdurit. Trossi oli katki nuku ja nuku langes. Omanik sai vihaseks kohe püüdis kinni Pinocchio ja oleks viska teda tulle. "Mul on kahju. Kui ma põletati, sorry vana papa, "ütles Pinocchio. Pinocchio nii hirmul. Ta ütles: "Ma lubasin Papa õppimisele koolis usinalt. Palun anna mulle andeks! "Omanik tundis nii kurb, siis anna talle mõned mündid. "Lihtsalt mine ja kasutada seda raha, et osta oma õppetunni raamatuid." Ütles omanikule mängida.

Siis Pinocchio läks osta. Aga tee peal, Fox ja Kass nägi olukorda. Nad olid tervitatud sõbralik Pinocchio. "Tere päevast, hea Pinocchio. Kui teie kuld tõusis, kindlasti oma isa õnnelikud ?! "

Kuidas ma panen selle kulla eest? "Küsis Pinocchio. "Lihtne .... Võite pani selle alla magic puu. Siis magama minna, nii et kui sa ärkad, puu kannab vilja ka palju raha. "Siis Pinocchio eskordib Fox ja kass, investeeritud raha all kullast maagiline puu. Kui Pinocchio hakkas võtta nap. Rebased ja kassid kaevama kulda ja riputada see puu Pinocchio, siis nad petta teda ja läks.

"Palun ... .." hüüdis Pinocchio, kui ta ärkas ja avastas ta rippus puu. Jumalanna, kes nägid seisund Pinocchio, saatis kotka teda aidata. Eagle tõi Pinocchio oma noka ja viisid ta tuppa, kus jumalanna oli oodanud. Jumalanna tuulevaikus Pinocchio voodis ja andis talle ravimit.

Noh, võttis see ravim siis oleks varsti paremini. Pärast seda naasis ta jumalanna ja ta ütles: "Parem surra kui juua mõru pill." Pinocchio jätkuvalt keelduda. Lõpuks Jumalanna sai vihaseks, "naastu tahvel!" Ta slapped. Siis tuli neli küülikutel läbi kirstu. Pinocchio üllatunud üldse, ta kiiresti jõi mõru pill. "Pinocchio, miks sa ei lähe kooli?" Küsis jumalanna. "Hmm .. teedel, ma müüsin oma raamatuid vaesed lapsed, kes on nälg ja ostis leiba teda. Seetõttu ma ei saanud kooli minna .... "Järsku" syuut "Pinocchio nina hakkas pikergune. "Pinocchio!" Kui sa valetad, nina venitada kuni taevas. "" Mul on kahju. Ma ei valeta enam. "Pinocchio vabandas. Jumalanna naeratas ja andis rähn nokkimise on Pinocchio nina, taastada oma esialgse kuju. "Tule tagasi majja ja õppimine kooli!"

Artikel sebelumnya :
Obat rematik di apotik

Tidak ada komentar:

Posting Komentar