Laman

Kamis, 15 Desember 2016

Dongeng pinokio dalam bahasa Denmark

Dongeng pinokio dalam bahasa Denmark


Langs siden, i lille by, der var en butik dukke maker hvis Bedstefar opkaldt Geppetto. Han gjorde barn dukke en sagde "Hvor vidunderligt denne søde knægt dukke."

En dag efter bedstefar endelig gjort dukken han hviskede "Hvis jeg havde en dreng ville det være fantastisk." Således et mirakel skete. "God eftermiddag, Papa." Dukken viste for at være som et menneske og talte og begynde at gå. I den første tid chokerede han, hvad der skete. Men efter der følte han meget glad. Bedstefaderen sagde: "Tak Gud, fra nu vil du være min søn. Jeg vil give dig navnet. Det bedste er Pinocchio. "" Fordi du er en smart knægt, vil du begynde at gå i skole i morgen! "

Den næste morgen, bedstefar Geppetto solgte tøj og med de penge købte han Pinocchio en ABC bog. "Du kan lære at fra denne bog. Det er godt for dig Pinocchio! "" Tak, far. Jeg vil gå i skole, og arbejde hårdt. "" Vær forsigtig! "Sagde bedstefar.

Men da Pinocchio gik i skolen han modsatte, gik han til anden retning derefter så skolens stemme: "Drum, dum, dum, dum." Han var nysgerrig om det og ønskede at gå indenfor. Men han havde ikke penge nok. Pinocchio solgte derefter sin ABC bog, købe en billet med pengene og gå indenfor. I stykket teltet, ville en dukke pige have belejret soldater sværd. "Se! Alle onde soldater.

"Pinocchio gik på scenen, og Crash marionet soldater. Rope havde brudt dukke og dukken faldt. Ejeren fik vred straks forsøgt at fanget Pinocchio og ville kaste ham ind i ilden. "Det er jeg ked af. Hvis jeg blev brændt, sorry gamle papa, "sagde Pinocchio. Pinocchio så bange. Han sagde "Jeg lovede at pappa til læring i skolen flittigt. Tilgiv mig! "Ejeren følte så trist, så giv ham et par mønter. "Bare gå og bruge disse penge til at købe dine lektion bøger." Sagde ejeren af ​​stykket.

Derefter gik Pinocchio til at købe bogen. Men på den måde, Fox og Kat så situationen. De blev mødt med en venlig Pinocchio. "God eftermiddag, god Pinocchio. Hvis dit guld blev øget, helt sikkert din far ville føle sig lykkelig ?! "

Hvordan tilføjer jeg dette guld penge? "Spurgte Pinocchio. "Let…. Du kan sætte det under den magiske træ. Så gå på vågeblus, så når du vågner op, vil træet bære frugt, herunder mange penge. «Så Pinocchio eskorteret af Fox og Cat, investerede penge under guld i en magisk træ. Da Pinocchio begyndte at tage en lur. Ræve og katte graver guld og hænge det på træet Pinocchio, så de narre ham og gik bare.

"Please ... .." råbte Pinocchio, da han vågnede op og opdagede han hang på et træ. En gudinde, der så staten Pinocchio, sendte en ørn til at hjælpe ham. Eagle bragte Pinocchio med sit næb, og tog ham med til det rum, hvor gudinden havde ventet på. Goddess lulle Pinocchio i sengen og gav ham medicin.

Nå, tog denne medicin så du ville få bedre snart. Herefter vendte han det til gudinden og han sagde "Hellere dø end at drikke den bitre medicin." Pinocchio fortsatte med at nægte. Endelig Goddess blev vred, "Plaque plak!" Han slog. Så kom fire kaniner, der bar kisten. Pinocchio overrasket overhovedet, han hurtigt drak den bitre medicin. "Pinocchio, hvorfor du ikke gå i skole?" Spurgte gudinden. "Hmm .. på vejen, jeg solgte mine bøger til fattige børn, der sult og købte brød for ham. Derfor kunne jeg ikke gå i skole .... "Pludselig" syuut "Pinocchios næse begyndte at aflang. "Pinocchio" Hvis du lyver, din næse vil strække sig op til himlen. "" Jeg er ked af. Jeg vil ikke lyve længere. "Pinocchio undskyldte. Goddess smilede, og beordrede en spætte hakke på Pinocchios næse, gendanne den til sin oprindelige form. "Kom tilbage til huset, og læring i skole!"

Artikel sebelumnya :
Obat rematik di apotik

Tidak ada komentar:

Posting Komentar